Trobada Intergeneracional

lunes, 10 de mayo de 2010


El 22 de març vàrem venir els/les  alumnes de 6è de l’escola M. Martí Pol a visitar-nos a la nostra aula informàtica de Ca n’Amiguet.  Enguany dins  del Projecte intergeneracional de noves tecnologies   hem treballat com a centre d’interès:  L’ESCOLA: l’escola del avis , l’escola dels pares dels nens i l’escola dels nens.

La gent gran ha buscat  fotos, llibres, llibretes i sobretot records de com era  la seva l’escola.. Han escrit, escanejat i convertit tot aquest material en un muntatge en Power Point que  han presentat als nens i nenes de 6è. Tot era tant diferent abans ..
Els més petits preguntaven i també  explicaven el que els seus pares i avis els hi havien explicat de les seves pròpies experiències.  S’estranyaven, .. i comentaven No s’assembla  a la meva escola .
Ara anirem a conèixer la seva escola  en directe i també en  Power Point.

1 comentarios:

Saray del Miquel Martí i Pol dijo...

Hola avis i àvies! Sóc la Saray, de l'escola Miquel Martí I Pol. Encara que no ho sembli, portem cinc anys treballant junts, perquè us vam conèixer quan jo anava a segon, i ara vaig a sisè. L'any que ve me'n vaig a "l'insti". Hem viscut molt bones experiències amb vosaltres, i les que més m'han agradat han sigut: els grills, el berenar que vam fer a l'escola, les cometes i quan vam portar joguines nostres i els avis vau portar les vostres. Va ser una experiència inoblidable.
Missatge per a l'Aurèlia: T'enrecordes de la granota (mig monstre, jajaja) i del gat que vam fer les dues a l'ambient de "Construïm"? Encara el tens?
Bueno, me'n vaig que he de fer deures, i he d'aprofitar ara que no hi ha escola per la tarda.

Adéu! Petons,
Saray